لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بازی با پیراهن یووه، وصف شدنی نیست

بازی با پیراهن یووه، وصف شدنی نیست

به نظر می رسد که می تواند نقش کلیدی خود را برای یووه به بهترین نحوه ممکن ایفا کند و آینده به مراتب بیانکونری تری را رقم زند. دوگلاس کاستا صبح امروز در گفت و گویی تاکید کرد که بازی با پیراهن یوونتوس هیجان وصف ناپذیری دارد.

 

رویای لیگ قهرمانان

 

هیچ کس دوست ندارد که دو فینال را از دست بدهد، یووه شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. ما هر آنچه که لازمه یک تیم قدرتمند و هماهنگ است را در اختیار داریم، در زمین نیز به بالاترین شکل ممکن توانایی های مان را به نمایش می گذاریم. این کاملا طبیعی ست که هر تیمی علاقه مند است که در لیگ قهرمانان قهرمانی را به دست بیاورد. و ما هر روز تمرین و تلاش می کنیم تا به در هر دیدار به پیروزی برسیم. در لیگ قهرمانان نیز همواره به برنده شدن و موفقیت فکر می کنیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان یک رویاست، رویایی که از ابتدای آغاز دوران حرفه ای فوتبال آن را به همراه داری.

 

فضا باشگاه و برخورد هواداران یووه

 

بازی کردن برای یووه غیر قابل وصف است، حتی نمی توانم میزان علاقه و عشق هواداران به بازیکنان را تصور کنم، باور کردنی نیست. انرژی که آنان به بازیکنان داخل زمین می فرستند آن چیزی ست که باید باشد. پوشیدن پیراهن یوونتوس یک حس خاصی دارد، از بودن در اینجا خیلی خوشحالم و امیدوارم برای سال های طولانی اینجا بمانم. در ایتالیا احساس می کنم که در خانه خودم هستم.

 

انتقادات

 

اینکه درباره خودم صحبت کنم سخت است، اما طبیعی ست که مانند هر بازیکن و هر تیم برای پیشرفت و رسیدن به فرم ایده ال بیشتر تلاش کرد. می خواهم بازیکن مهم و تاثیرگذاری باشم و با کیفیتی که یووه از من انتظار دارد، ظاهر شوم. معمولا از خودم صحبت نمی کنم و می گذارم تا دیگران در خصوص من نظر بدهند، هواداران، هم تیمی ها و مربیان، کسانی که در واقع می توانند مرا راهنمایی کنند.

 

پاس گل

 

هم گل زدن و هم پاس گل دادن را خیلی دوست دارم، اما زمانی که مهاجمین در موقعیت بهتری نسبت به من به دروازه حریف برخوردارند، به انها پاس بدهم. اینکه بتوانم موقعیت گل ایجاد کنم را خیلی دوست دارم.

 

تاتنهام

 

تاتنهام، بله تیمی با کیفیت و قدرت بدنی بسیار بالا، مصاف بسیار دیدنی ای خواهد بود. در لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان بسیار خوب بازی می کنند. احتمال اینکه شاهد بازی پربرخوردی باشیم، بسیار زیاد است. ما باید کنترل بازی را از دست ندهیم. آنچه که مربی از ما خواسته، باید تاکتیک تیمی خود را در زمین به خوبی نمایش بدهیم، تمرکز را از دست ندهیم و دفاع و شروع مجدد را به بهترین شکل؛ همان طور که شیوه بازی ماست، انجام دهیم. تنها به کنترل یک بازیکن تاتنهام اکتفا نمی کنیم، باید کل زمین را در اختیار داشته باشیم، ما مانند یک تیم، خصیصه اصلی یووه، به میدان می رویم. ما شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: